Terato's Site

GAMMAL HEMSIDA! / OLD WEBSITE! 

Besök
 www.teratos.com istället!
Visit www.teratos.com instead!

Rat Forum

Post Reply
Forum Home > Zelda - Ocarina of Time (21/6 2012) > Link (min)

Sara
Site Owner

7/2 - 2013 (7 mån , 2 v gammal)

Skrivet av Links ägare (Jag alltså!)

Stamtavlenamn: Link

Hälsa: Upptäckte när han var en 6-7 v att den ena testikeln var mindre än den andra och skum i konsistensen. När han växte till sig utvecklades den inte som den skulle, medan den andra gjorde. Link rosslade i julas och blev frisk direkt på Baytril + Ronaxan. Sen tog det någon månad och så började han hosta lite igen, så ny kur sattes in och han svarade direkt. Troligtvis överkänslig för myco eller nåt form av hjärtproblem.

Fungerar i flock / introduktioner: Han funkar hittills klockrent i flock, gillar dock att busa vilket inte alltid hans burkamrater är med på. Har träffat en bebispojke vilket gick väldigt bra.

Hanterlighet: Mjuk som gelé med perfekt häng!

Annat: Trevlig hane som gärna är ute och leker mycket i hela lägenheten. Gillar folk, han är den jag gärna visar upp för nya.

--

/Sara

February 7, 2013 at 2:57 AM Flag Quote & Reply

Sara
Site Owner

5/8- 2013 (ca 10 mån gammal)

Linken har fått träffa en bebis nyligen, i och för sig en rätt gammal hane, redan 11 veckor när han kom hit. Introt gick till en början helt okej, men varje möte gick sämre än det förra.

Bebisen fick flytta in till min andra hane Desmond och det gick bra för Desmond att flytta mellan dem två. En dag gick det dock plötsligt inte längre, Link blev väldigt förbannad på Desmond och de rök ihop. Har provat att bada dem, låta dem träffas utanför buren men det smäller varje gång så nu har jag gett upp.

Planen är att kastrera Link och sätta in honom till den ena av mina honflockar istället.

--

/Sara

May 8, 2013 at 3:46 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Oops! This site has expired.

If you are the site owner, please renew your premium subscription or contact support.