Terato's Site

GAMMAL HEMSIDA! / OLD WEBSITE! 

Besök
 www.teratos.com istället!
Visit www.teratos.com instead!

Rat Forum

Post Reply
Forum Home > Zelda - Ocarina of Time (21/6 2012) > Nabooru och Ruto

Sara
Site Owner

7/2 - 2013 (7 mån , 2 v gamla)

Skrivet av Nabooru och Rutos ägare

Stamtavlenamn: Nabooru

Hälsa: Har haft skabbkvalster (A) som hon fick i samband med en nyinflyttad råtta. Tycker mig höra någon typ av biljud i yttre luftvägarna som ska medicineras omg.

Fungerar i flock/introduktioner: Introduktion pågår just nu och hittills går allt jättebra. Nabooru är mycket social och är gärna med där det händer, hon fungerar bra i flocken och har aldrig haft några problem sedan hon flyttade in.

Hanterlighet: Lite aktivare av sig men låter sig hanteras mycket bra, ok häng men inte helt avslappnad. Skulle gärna sitta på axeln och följa med överallt.

Annat: Väldigt fin tjej som jag är väldigt glad över!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Stamtavlenamn: Ruto

Hälsa: Bra hälsa, har haft skabbkvalster (A) som hon fick i samband med en nyinflyttad råtta.

Fungerar i flock/introduktioner: Introduktion pågår just nu och hittills går allt jättebra. Ruto är lugn och gör inte mycket ljud för sig. Mycket social.

Hanterlighet: Väldigt lätt att hantera, mycket social tjej som gärna vill krypa upp nära ansiktet och ge en puss. Mycket bra häng i mina händer.

Annat: Hjälpte till och botade svår råttfobi hösten 2012, mycket bra och omtyckt råtta! Väldigt fin i full och skick, extremt vacker enligt mig!

--

/Sara

February 7, 2013 at 2:48 AM Flag Quote & Reply

Sara
Site Owner

20/3 - 2013 (9 mån gamla)

Skrivet av Nabooru och Rutos ägare

Jag har en tråkig nyhet, jag tror det har blivit stress i flocken nu för Ruto har börjat blivit kal på frambenen så jag tror hon ärvt sin mammas låga stressnivå och börjat barbera sig.

Försöker aktivera henne extra mycket för att motverka det..

--

/Sara

March 22, 2013 at 1:27 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Oops! This site has expired.

If you are the site owner, please renew your premium subscription or contact support.